Expedice
Dodací lhůta začíná u zboží, které bude Kupujícím placeno při převzetí, tj. na dobírku, běžet dnem platného uzavření kupní smlouvy dle článku IV. těchto Obchodních podmínek, tj. po odeslání potvrzujícího e-mailu ze strany Prodávajícího. V případě, že Kupující zvolil jinou variantu úhrady než zaplacení zboží při jeho převzetí, tj. např. převodem platby z účtu na účet, začíná dodací lhůta běžet až od úplného zaplacení kupní ceny, tj. od připsání příslušné částky na účet Prodávajícího. Konkrétní termíny dodání zboží jsou ne vždy stanoveny v katalogu zboží u každého výrobku a do uvedených termínů se započítávají pouze pracovní dny. Obvyklá dodací lhůta je 2-3 dny od objednání pokud je zboží skladem (dostupnost zboží si ověříte na telefonním čísle +420 733 642 227. V případě, že objednané zboží není možné dodat v uvedeném termínu, bude Prodávající Kupujícího o tomto neprodleně informovat spolu s informací o náhradním termínu dodání objednaného zboží, a v případě, že takové zboží není již k dispozici, Prodávající může nabídnout výrobek jiný, srovnatelný s původním. Pokud Kupující se změnou nesouhlasí anebo v případě, kdy Prodávající nemůže nabídnout srovnatelnou náhradu objednaného zboží, má Kupující i Prodávající právo od smlouvy odstoupit. V případě odstoupení od smlouvy si smluvní strany vrátí vše, co si před odstoupením od smlouvy vzájemně plnily.
Prodávající účtuje v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi níže uvedené druhy poplatků, jejichž aktuální výše je uvedena v ceníku:
- Osobním odběrem na kamenné prodejně 0,- Kč – Revoluční 66/2, Liberec 4
- Doprava formou dobírky – externí spediční společností TOPTRANS (cena dle váhy a vzdálenosti)
Dopravu externí spediční společností TOPTRANS lze spočítat na stránkách zadáním váhy, nakládky a vykládky. https://www.toptrans.cz/portal/page/portal/toptrans_www_cz/ceny_prepravy
Kupující - nikoli spotřebitel, je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci samotnému. V případě shledání porušení pásky na zboží či shledání jiných porušení obalu svědčících o neoprávněném vniknutí do zásilky a i v případech již výše zmíněných se doporučuje Kupujícímu zásilku ve vlastním zájmu nepřevzít! Podpisem dodacího listu Kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel. Faktura sloužící zároveň i jako daňový doklad a je přiložena v označeném balíku. Kupujícímu, který je spotřebitelem, je doporučen obdobný postup, v zájmu předcházení sporům o tom, kdy vada na zboží vznikla. Spotřebiteli nemůže nedodržením uvedeného doporučení vzniknout jakákoli újma na jeho právech, zejména na právu uplatnit reklamaci. Při nákupu eShopové objednávky se zvoleným odběrem na prodejně a platbou na prodejně při převzetí zboží, má objednávka platnost 48 hodin, po uplynutí této doby bude automaticky stornována.
Kontakty
DAMIL - Daniel Princ
Dr. Mil. Horákové 127/98
460 06 Liberec 6
naproti KANCL.CZ
Tel.: +420 486 133 074
Mobil: +420 733 642 227
E-mail: damil@damil.cz
Web: www.damil.cz
IČ: 66097487
DIČ: CZ7612212564
Pozáruční servis
Zajišťujeme pozáruční servis domácích spotřebičů v Libereckém kraji.